ZWROT
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru masz prawo dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl i poinformuj o swojej decyzji.
Do zwracanego towaru prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość), który możesz pobrać TUTAJ oraz paragon. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu informującym o zamiarze zwrotu (dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line) Zwrotu wpłaty dokonujemy do 14 dni, od daty otrzymania zwrotu.
adres do zwrotów:
dla kurierów:
White pocket
Ul. Gerberowa 18
83-010 Rotmanka
tel: 882 143 352
Paczkomat: Poprosimy o nadanie paczki za pomocą strony:
https://inpost.pl/SzybkieNadania/
adres naszego paczkomatu to ROT01N (Piłsudskiego 20A, Rotmanka)
e-mail: shop@whitepocket.pl
tel: 882 143 352
Po otrzymaniu informacji o dostarczeniu paczki do naszego paczkomatu odbierzemy ją.
Nie przyjmujemy zwrotów Pocztą Polską, ze względów logistycznych nie odbieramy listów poleconych na poczcie.
REKLAMACJA
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
Jeśli chcesz zareklamować produkt, napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl i wyślij reklamowany produkt razem z opisem na adres:
White Pocket
ul. Gerberowa 18
83-010 Rotmanka
tel: 882 143 352
z dopiskiem „Reklamacja”
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub FV lub inny sposób potwierdzenia zakupu produktu np nr zamówienia)
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.