ZWROT
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru masz prawo dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl i poinformuj o swojej decyzji.
Do zwracanego towaru prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość), który możesz pobrać TUTAJ oraz paragon. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu informującym o zamiarze zwrotu (dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line) Zwrotu wpłaty dokonujemy do 14 dni, od daty otrzymania zwrotu.
adres do zwrotów:
White pocket
Ul. Gerberowa 18
83-010 Rotmanka
tel: 882 143 352
e-mail: shop@whitepocket.pl
Możesz nadać wygodnie paczkę nadając ja w paczkomacie:
https://inpost.pl/SzybkieNadania/
Nie przyjmujemy zwrotów Pocztą Polską. Poczta nie dostarcza paczek do naszej siedziby, a ze względów logistycznych nie odbieramy paczek poleconych na poczcie.
REKLAMACJA
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
Jeśli chcesz zareklamować produkt, napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl i wyślij reklamowany produkt razem z opisem i dopiskiem „Reklamacja”.
Podaj w opisie reklamacji:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaż tj.:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złóż oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub FV lub inny sposób potwierdzenia zakupu produktu np. nr zamówienia)
Adres:
White pocket
Ul. Gerberowa 18
83-010 Rotmanka
tel: 882 143 352
e-mail: shop@whitepocket.pl
Możesz wysłać wygodnie paczkę nadając ja w paczkomacie:
https://inpost.pl/SzybkieNadania/
Nie przyjmujemy zwrotów Pocztą Polską. Poczta nie dostarcza paczek do naszej siedziby, a ze względów logistycznych nie odbieramy paczek poleconych na poczcie.
Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.