ZWROT

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru masz prawo dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl i poinformuj o swojej decyzji.

Do zwracanego towaru prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość), który możesz pobrać TUTAJ oraz paragon. Koszt odesłania towaru ponosi klient.

Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu informującym o zamiarze zwrotu (dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line) Zwrotu wpłaty dokonujemy do 14 dni, od daty otrzymania zwrotu.

adres do zwrotów:

White pocket

Ul. Gerberowa 18

83-010 Rotmanka

tel: 882 143 352

e-mail: shop@whitepocket.pl

Możesz nadać wygodnie paczkę nadając ja w paczkomacie:

https://inpost.pl/SzybkieNadania/

Nie przyjmujemy zwrotów Pocztą Polską. Poczta nie dostarcza paczek do naszej siedziby, a ze względów logistycznych nie odbieramy paczek poleconych na poczcie.


REKLAMACJA

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Jeśli chcesz zareklamować produkt, napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl i wyślij reklamowany produkt razem z opisem i dopiskiem „Reklamacja”. 

Podaj w opisie reklamacji:

  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaż tj.:
    • wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • usunięcia wady,

    lub złóż oświadczenie o:

    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
  • swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub FV lub inny sposób potwierdzenia zakupu produktu np. nr zamówienia)

Adres:

White pocket

Ul. Gerberowa 18

83-010 Rotmanka

tel: 882 143 352

e-mail: shop@whitepocket.pl

Możesz wysłać wygodnie paczkę nadając ja w paczkomacie:

https://inpost.pl/SzybkieNadania/

Nie przyjmujemy zwrotów Pocztą Polską. Poczta nie dostarcza paczek do naszej siedziby, a ze względów logistycznych nie odbieramy paczek poleconych na poczcie.

Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *