Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU – KROK PO KROKU 

Wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone w terminie 21 dni od otrzymania przesyłki.

1. Napisz do Nas na adres shop@whitepocket.pl i poinformuj o swojej decyzji. Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego w Naszym regulaminie. Słuchamy z uwagą Naszych klientów, także będziemy wdzięczni jeśli powiesz Nam o powodach Twojej decyzji.

2. Zapakuj zwracany produkt i wraz z oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij na adres: White Pocket Romualda Kowalska ul. Jar Raduni 19, Juszkowo 83-000, z dopiskiem „Zwrot”

3.  Jeśli to możliwe, prosimy aby produkt był w oryginalnym opakowaniu.

4.  Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

5.  Zwrotu wpłaty dokonujemy do 14 dni, od daty otrzymania zwrotu.

6. Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu informującym o zamiarze zwrotu (dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line)

7. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka polecona”.


 

 

REKLAMACJE – KROK PO KROKU

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

1.  Jeśli chcesz zareklamować produkt, napisz do nas na adres shop@whitepocket.pl

2. Wyślij reklamowany produkt razem z opisem na adres: White Pocket Romualda Kowalska ul. Jar Raduni 19, Juszkowo 83-000, z dopiskiem „Reklamacja”

3.  Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

5.  Koszt wysyłki do Nas reklamowanego produktu  nie podlega zwrotowi.

 

 

 

 

 

Zapisz się do
naszego newslettera!
Odbierz darmowy poradnik
"35 sposobów na lepszy sen".
Dodatkowo informacje o nowościach, zniżkach i konkursach.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych i materiałów drogą elektroniczną
Zapisz się do
naszego newslettera!
Odbierz darmowy poradnik
"35 sposobów na lepszy sen".
Dodatkowo informacje o nowościach, zniżkach i konkursach.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych i materiałów drogą elektroniczną